Jumaat, 10 Januari 2014

mengantuk


Assalam...


Ngantuk ngantuk ngantuk

belom makan lagi ubat batuk dah ngantuk
 Maklang gi clinic. Dah tak larat nak batuk2 kuat2. Especially masa mandi...

Selalunya kalau batuk berpanjangan ni, kena makan antibiotik yg kuat. Samada dpt klacid or augmentin baru ok.. InsyaAllah..

Tadi Dr kata macam ada lelah sikit.. Sejuk2 ni kot.


Tak banyak yg maklang achieved arini. Kalau boleh nak jahit cepat2 tapi apakan daya:)

We had mee kuning goreng basah for breakfast and then Maya buat nasi ayam tadi. Buat nasinya dan goreng ayam, kuah agak pahit sebab terover kicap pekat dan  sos lada guna leftover yg maklang buat. Sedap jugak nasi ayam dia! Alhamdulillah!

  

Petang maklang menyulam
Nak tak nak je.. 
 Nak menyuapkan 3 ni pun lambat ya amat. Tapi Alhamdulillah siaplah jugak 3. So, tinggal lagi 2 utk set org nak kawin ni. Lepas ni nak buat yg mana pulak ye.. Moga Allah permudahkan urusanku dan keluarga ku.. Aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan