Selasa, 11 Februari 2014

Makan, aerobik dan kawan2

Assalamualaikum

Dua hari tak jumpa masa nak updet.. Maklang bz.. Hehe.. Tapi entah apa yg dibzkan pun tak tahu..

Ahad pagi, konon2 cadang nak bekfas kat kedai roti canai kat simpang trafik light Kemasik.. Tp nasib malang.. Kedai tutup pulak.. So detour ke kedai Mesra, makan nasi kerabu:) sedaaappp:).. Alhamdulillah!

Pagi tu sempat siapkan jubah maklang 2 helai.. Lama dah terbengkalai.. Alhamdulillah siap semua petang tu:)

Nak eksyen baju baru.. Hehe..

Tak ada mood nak masak pagi tu sbb kekenyangan.. Last2 minta Angah yg buat nasi mandy. Sedaaap.. Makan lago.. Tapi no gambar:) adek2 dia balik sekolah sedaplah.. Terus makan :)

Malam tu Maya tuisyen... Sian .. Tp kena mula from now.. Takut nnt tak tak terkejar..

Isnin..

Hmm.. Apa bikin semalam.. Hehe.. I pergi aerobik! First time gitu.. Pagi tu ada yasinan kat tempat aerobik. Ada solat hajat then makan2 then aerobik.. Aduhai ..penat tak ingat punya .. Tak lama kelamaan baru rasa ok sikit.. Hari ni badan dah lembik rasanya.. Heheh

Geng usrah.. Sangat seronok being with them:) Alhamdulillah:)

Lepas solat hajat.. Gambar ttp kn ambil:)

Lagi geng I:)

Haaa tu dia..

Lepas makan, kita aerobik and zumba:).. Bengkok tulang I.. Nasib baik tak patah!

Dari situ merayau sampai ke Paka:).. Gi Romantika:)


Paklang dah pesan.. Jgn beli
Banyak.. Bunga pon max 2 je . Maklang beli bag.. Utk isi riben. Yang lama dah teruk. Tp org kat kedai kata dia boleh tolong buatkan tp kena beli ensel nnt dia pasangkan.

Seronok bila ada keje kena buat:)

Tapi pagi tadi dalam kelengohan.. Buat jugak morning walk.. 3m lbh kurang

Ada kelas tafsir td.. Nagntuk betul sbb keletihan.. u

Sempat pg buat mee goreng utk bawa ke sekolah..


Ok .. Maklang tak leh bukak mata dah..maklang perlu sleep..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan