Jumaat, 6 Mac 2015

Nak diet .. Konon


Assalamualaikum 

Lama tak jumpa. Lately ni gula macam tinggi je. Stress ke anak maklang yg sulong tanya.. Ye.. Mak stress and risau..


So, sementara Angah cuti semester, rajin juga dia melayan.. Alhamdulillah:)




Maklang memang suka salmon bakar. Sedaaap


Dan tadi dia buat ni,    




Tapi dia kasi ni bila maklang dah makann ni satu bersama 2/3 nugget dan 2 keping roti jagung bersama kuah asam pedas yg dia buat petang tadi.. Gi mana dong???

Alhamdulillah.. Ada angah kat rumah, maklang rehat lah jugak. Tambah tengah batuk2 ni.. Penatnya rasa:).. Pagi tadi 1st time dia buat masak asam. Maklang dictate macamana nak buat je and alhamdulillah.. Lunch masak asamlah:) 


Sementara ada rumah ni, kena kerahlah.. Semalam buat carrot cake. Ada kawan tempah.. Tapi adalah upahnya:)





Sekian... InsyaALLAH ada masa kita jumpa lagi:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan