Isnin, 7 November 2016

Vietnam .. kami baru nak datang..


Assalaamu'alaikum


Alhamdulillah akhirnya kami tiba juga kat Ho Chi Minh city.!

Akhirnya setelah berbulan bertahun maklang mengengek kat paklang.. jomlaa pergi vietnam .. dia jawab .. abang tak sukalah ..

Dia memang tak suka tempat2 yg tak berapa macam tempat sejuk konon.. hahahaah

Cian laki aku.. saje ngosik bang..

Sebenarnya dia nak tunggu .. ingat projek yg dia buat tu akan di award pada contractor vietnam.. tapi tak dapat pulak..

So setelah projek awarded to another contractor, maka janji ditetapi. Toba2 ada email masuk tiket ke hcmc:) maklang kembang lah kejap. Akhirnya dpt jg ke sana. Asyik dengar orang bercuti ke sana je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan