Tuesday, September 4, 2018

Majlis Solat hajat , yasin dan tahlil

‎الحمدالله selasa 4.9.2018

 selesai dahhhh...

Siapalah saya tanpa mereka ini.. sahabat jannah saya ان شاء الله

Ada yg baru berkenalan baru 5-6 tahun tp rapatnya macam adek beradek. Bagi saya yg tak punya saudara mara dekat di Kerteh ni, pada merekalah tempat saya menumpang kasih! ‎الحمدالله Allah temukan dengan mereka. Terimakaseh juga pada Elly Salman yg mula2 tarik saya join usrah lepas saya berhenti kerja..

Tq ustadzah Noriah Yusof utk tazkirah yg selalu berkesan di hati.

Tq Hidayah Ida, ju Zuhailah Ibrahim dan sis Sherry kerana nak join buat majlis ini.

Tq Zara Aisya goreng mee sedap. Tq Sheda dan Fini  dan Fara hadirkan diri. Tq kak KJ hadir walaupun tudung merah! Hehe

Tq chef Hanieliza Kamarudin bawa puding sagu koktel. Nadhirah Nazarudin makan berulang2.

Tq semua kerana menjayakan majlis..tq lala, zita, sazlina, zalina , liya dan tq semua yg dtg tadi

buat sahabat tersayang


sebelum acara solat hajat


tersenyum simpul cik sha kita


bacaan yaasiin


ada orang ingat i muuudaaaa dari dia. bestnya!


look at the food....murah betuk rezeki


lagi kueh mueh


   bergambar beramai2 -  a must do everytime we meet!




lauk makan tengahari. ada daging masak itam, ayam masak lemak cili padi, terung berladi, ikan kering, ayam goreng, ikan goreng...macam2 ada


lagi gambar beramai2



sila2 makan


Alhamdulillah kerana sudi meraikan majlis ini! Semoga diberkati dan dirahmati Allah!

No comments:

Post a Comment