Isnin, 7 November 2016

Accomplished! Alhamdulillah !

Alhamdulillah

Hari ni setakat jam 6:10 pm banyak juga yg dah dilaksanakan

Pagi2 htr akim ke sekolah. Duduk kejap tgk anak2 spm sambil2 tulis kata2 aluan utk majalah sekolah

Then balik kejap. Dapat sambung beg. Sambung tepi je.. hehe

Dapat solat dhuha

Dapat join kelas tafsir ustad hasan. Hari ni pasal macamana kifa kena treat anak yatim dan bagaimana nak jaga harta anak yatim. Ada juga pasal hukum edah sekiranya bercerai hidup atau mati.

Balik dari kelas dapatlah gunting2 kain utk bahagian dalam beg 4 bj.  Steam press kejap. Then sambung kejap beg sampai solat zohor

Lepas zohor , amek Hakim and had lunch. Tekak tak berapa selera kot. Sup sayur, ikan goreng dan tempeh macam ungkap macam ayam penyek. Ada sambal ayam penyet jugak.


Then Alhamdulillah dapat siapkan 3 biji bag. Tapi belum lah dikemaskan. Misai janggut semua belum trim. Nnt laa bila senang akan buat. Harap siap lah 5 bj lah by wiken ni.

Lepas asar dapat pun panjat basikal. Dapat 8km.. Alhamdulillah :)

Malam ni jangan tergolek sudahlaaa..

Semoga allah permudahkan segalanya dan murahkan rezki kami sekeluarga dunia akhirat.. Amiin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan