Khamis, 30 Januari 2014

Senget sebelah

Assalamualaikum

Alhamdulillah... 

Anakanda yg 2 org yg pergi kem kepimpinan nampaknya enjoy. Cg dia wassap gambar sibongsu ke maklang tadi pagi. Dia demam kata cg. Biasalah kalau penat tonsil mula bengkak. Dah minta tolong cg belikan eskrem utk dia. Moga Allah beri dia kesihatan yg baik. Kak Maya sihat2 aje cg kata. Mmg Maya, maklang tak bimbang mana, cam Angah pon ok biasanya. Yg selalu maklang bimbang ialah yg bongsu dan yang sulong.. Manja sangat!


Pagi2 si Angah dah mesej ke cg tanya kabar adek dia. Sayang juga Angah kat adek dia... Tengok dari gambar nampak OK je bujang mak.


Siang tadi maklang berangan nak jait beg.. Tapi telah ditakdirkan beg itu tak
siap... Lebih merelaxkan diri. Camana pon maklang start sulam yg ini. Konon nak kasi pengantin sabtu ini , insyaAllah.. Just a simple one!


Tengah seronok main benang sulam...sangat seronok bila yg disulam macam cantek macam
comel je:)


Petang tadi merehatkan diri kat tgv, MM tengok 47 Ronin.. Sedap cerita pasal samurai2 ni..


Okeh.. Takat ni dulu.. Mata sudah mengantuk! 

Assalamualaikum 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan